تحليل ريسك و مديريت دارايي در پروژه هاي بالادستي نفت و گاز
نوشته شده توسط : فرنود فرهادی


مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف اقدام به آماده سازي و چاپ بسته ي آموزشي ارزيابي اقتصادي، تحليل ريسك و مديريت دارايي در پروژه هاي بالادستي نفت و گاز نموده است.
يكي از نيازمنديهاي كليدي در ارتقاي توان مديريتي صنعت نفت كشور مباحث اقتصادي و بكارگيري روش هاي مدرن مديريتي در اين صنعت است.
پروژه هاي عظيم به لحاظ پيچيدگي هاي خاص خود از نظر ارزيابي و تحليل مباحث اقتصادي، تحليل عوامل موثر در حداقل كردن ريسك انجام آنها و نيز بيشينه كردن ارزش خلق شده حاصل از اجراي آنها از جايگاه ويژه اي برخوردار هستند.
به همين لحاظ دوره ارزيابي اقتصادي، تحليل ريسك و مديريت دارايي در پروژه هاي بالادستي نفت و گاز كه در سطحي كاملاً حرفه اي براي كارشناسان اقتصادي، مديران پروژه، كارشناسان ارشد فني و متخصصين تامين تجهيزات در حوزه نفت و انرژي برگزار شده گامي نوين به سوي هرچه بهتر اكتشاف، استخراج و بهره برداري بوده است.
از آنجا كه مركز مطالعات تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف رويكرد خود را در توانمندسازي كارشناسان كشور و بومي سازي تجارب متخصصان بين المللي قرار داده است، اقدام به تدوين بسته آموزشي "ارزيابي اقتصادي، تحليل ريسك و مديريت دارايي در پروژه هاي بالادستي نفت و گاز" نموده است. محتواي اين بسته آموزشي به گونه اي كاملاً كاربردي و منطبق با نيازهاي موجود در صنعت كشور طراحي شده است.
استاد دوره: DUVAL, Bernard C
محتويات بسته آموزشي :
1- فيلم ارائه اساتيد و مطالعات موردي
اين فيلم‌ها با كيفيت بسيار عالي از جلسات ارايه اساتيد و توسط گروه حرفه‌اي و با دو دوربين فيلم‌برداري شده است و همراه با Power Point هاي ارايه به صورت يك فيلم آموزشي تدوين شده است و بر روي DVD و VCD ارايه مي‌شود.
2- متن پياده شده ارايه هاي كارگاه اساتيد به زبان انگليسي همراه با ترجمه آن
اين بخش شامل متن پياده سازي شده تمام ارايه هاي اساتيد، به زبان انگليسي به همراه متن كليه سوالاتي كه در حين دوره از اساتيد پرسيده شده است، به همراه جواب هاي آن ها در 2 جلد و در حدود 1000 صفحه مي‌باشد. در عين حال تمام اين متون ترجمه‌ شده است.
هزينه ي بسته:
هزينه ي اين بسته كه شامل 2 جلد كتاب و ساعت فيلم ارائه ي استاد مي باشد، 5.000.000 ريال است.
نحوه ي خريد:
براي تهيه ي اين بسته ي آموزشي مبلغ فوق را به شماره حساب 353637 بانك صادرات شعبه­ي دانشگاه شريف (1652) به نام تعاونيچند منظوره ي شريف واريز نموده و فيش واريزي را به همراه فرم خريد به شماره  تلفكس 31-66524828-021 ارسال نماييد.
ارسال بسته به تمامي نقاط كشور رايگان مي باشد.


 





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: